Τετάρτη 5 Σεπτεμβρίου 2007

εκλογές '07 (8)

Επί... προσωπικού: Φίλος, του οποίου η άποψη για τις ώρες που χάνουμε ιστολογούντες είναι "δεν ξέρω, δεν απαντώ", άσκησε χθες μια κριτική για τα ιστολόγια-εκλογολόγια που δεν είναι αυτό που λέμε "στρατευμένα": "Καλό το καλαμπούρι", σου λέει, "καλό και το κράξιμο των πάντων, χρειάζεται, αλλά κάποια στιγμή πρέπει να πεί ο καθένας, ΑΥΤΟΣ τι ψηφίζει. Δεν γίνεται να λες, όσα σωστά μπορείς να λες, χωρίς το δια ταύτα".
Πιθανόν να σκέφτονται πολλοί έτσι. Λοιπόν, έχω μια θέση γι' αυτή την άποψη:

Κατ' αρχήν -και χωρίς το πανεύκολο και ανέξοδο "η ψήφος είναι μυστική"- δεν πιστεύω ότι χρειάζεται κάθε τρεις και λίγο να "δίνουμε ταυτότητα". Έπειτα, όταν εκφράζεις μια συνολική ή μια επί μέρους άποψη, λίγο-πολύ φαίνεται προς τα πού φυσάει ο δικός σου άνεμος.
Π.χ., σε ότι με αφορά, έχω ήδη έμμεσα αλλά σαφέστατα πει "ψηφίζουμε αριστερά". Τώρα τι σκατά είναι το αριστερά σε μια εποχή που ο Καραμανλής έχει δηλώσει "έχω αριστερή κουλτούρα" κι ο Καρατζαφέρης ξεκαθάρισε ότι "κοινωνικώς είμαι κομμουνιστής"-ε, πάρα πολύ δύσκολα μου βάζετε, αν θέλετε ΕΓΩ να σας το αναλύσω κύριε αυτέ μου.
Προσωπικά θεωρώ απολύτως ολοκληρωμένη πολιτικά την άποψη που κάθε μέρα βγάζω, ότι ΔΕΝ ΑΠΕΧΟΥΜΕ - ΔΕΝ ΣΥΓΚΡΙΝΟΥΜΕ, ΚΡΙΝΟΥΜΕ - και ΟΧΙ ΛΕΥΚΟ, ΟΧΙ ΑΚΥΡΟ.

ΥΓ:
Σε ότι με αφορά, είχα έτσι κι αλλιώς σκοπό να πω τι θα κάνω, ανήμερα των εκλογών (που... απαγορεύονται οι πολιτικές συζητήσεις!) και θα το κάνω, χωρίς προτροπή για κανέναν. Αλλά προς Θεού, είναι σχεδόν επικίνδυνο να θεωρηθεί κάτι τέτοιο προϋπόθεση για κάποιον για να έχει άποψη. Άλλωστε, τα περί απόψεων και σχέσεων τους με τις κωλοτρυπίδες τα έχουμε πει! (...κι ο Βρώμικος Χάρρυ πρώτος)

Δεν υπάρχουν σχόλια: