Τρίτη 4 Σεπτεμβρίου 2007

εκλογές '07 (7)

Δεν διαλέγω, αντιλέγω... Όμως όχι ρε κουφάλες, μη χαίρεστε,
ΔΕΝ ΑΠΕΧΩ!...




Η κυρία Παπαρήγα δηλώνει ότι: "όταν είπα :΄χαμένη η ψήφος σε ΣΥΝ και ΛΆΟΣ΄, εννούσα χαμένη σε ΝΔ και ΠΑΣΟΚ. Και η αναφορά σε ΣΥΝ και ΛΆΟΣ είχε το νόημα ότι αυτά τα κόμματα λένε ΄ναι μεν, αλλά΄".
Κι εγώ δηλώνω ότι η κ. Αλέκα, αυτή η καρικατούρα του Ντερζίνσκυ, ψάχνει για μαλάκες.
Άντε σύντροφοι! Τραβήξτε μου μια καταγγελία ότι είμαι όργανο του δικομματισμού και του μεγάλου κεφαλαίου! Πράκτορας της αντίδρασης μη σου πω!

Ο κος Γιωργάκης από την άλλη, προαναγγέλει την ολοκληρωτική καταστροφή της Ολυμπίας (με πανεπιστήμια, "θεματικά πάρκα", δρόμους και τσιμέντο να γίνει -"μια νέα πόλη στην ουσία", όπως περιχαρής παπαγάλος του των ΜΜΕ σχολίασε) και δεν τον πήρανε ακόμα με τις πέτρες (οι σεπτές οι πέτρες ). Αν εγώ τώρα πω, ότι αρχίζει να μου φαίνεται ε π ι κ ί ν δ υ ν ο ς, είμαι δεξιός, ε;

Αλλά δεν γίνεται να είμαι δεξιός, διότι είμαι κρυφοΠΑΣΟΚος λαϊκιστής. Αφού θα πω φωνάζοντας, ότι ο κ. Θ. Ρουσσόπουλος-Γκαίμπελς, απέκτησε ένα σπίτι σε κάθε χρόνο της υπουργικής του θητείας (το όλον τρία) -ναι, ο ίδιος Ρουσσόπουλος που, σαν δημοσιογράφος τότε, την παραμονή της εκλογής Σημίτη από την ΚΟ του ΠΑΣΟΚ κι ενώ όλα έδειχναν ότι θα κέρδιζε ο Άκης (ο ωραίος, ξέρεις), τράβηξε ένα αφιέρωμα- ύμνο στο "παρεξηγημένο από πολλούς ιστορικό στέλεχος του ΠΑΣΟΚ", στο Mega. (Τι να γίνει κ. Θεόδωρέ μου, δεν πάσχουμε όλοι από πολιτικό Αλτσχάϊμερ σ' αυτή τη χώρα)

ΣΕ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΣΤΟΝ ΑΝΤ1, ΧΘΕΣ ΒΡΑΔΥ, ο συνήθως ευγενής κ. Σταμάτης Φασουλής, ξέσπασε στον κ. Αλογοσκούφη. Για την ανικανότητα του κράτους στις φωτιές, για την υποκρισία τους, για τον εξευτελισμό των θυμάτων με τα "τριχίλιαρα του γύφτου" (αυτοσαρκαστική έκφραση εκπροσώπου των τσιγγάνων). Καταλήγει, ο κ. Φασουλής λέγοντας "ξέρω ότι μπορεί να κερδίσετε τις εκλογές, ξέρω ότι ανήκω σε μια μειοψηφία, αλλά δεν με πειράζει. Θέλω να 'μαι ΄στη γη βελόνι, που πατάς και σ' αγκυλώνει' " . Και τότε, ο πολύς Χάρυ Κλυνν, τον χαρακτήρισε, τον κ. Φασουλή, "μηδενιστή" και "υπουργό της αντιπολίτευσης".... Φαίνεται πως αρκεί μία και μόνη συνεργασία με την δεξια, σε έναν δήμο, για να χαζέψει ο άνθρωπος...

κι ένα -φανταστικό- παράπονο του ΣΥΝΑΣΠΙΣΜΟΥ (της Αριστεράς, των Κινημάτων και της Οικολογίας, πρώην της Αριστεράς και της Προόδου -όχι του ΣΥ.ΡΙ.ΖΑ συνολικά, θα ήταν άδικο) :

"Εγώ ρε παιδιά, μόνο με τη ΝΔ έχω συγκυβερνήσει... Γιατί όλοι φοβούνται ότι θα συγκυβερνήσω με το ΠΑΣΟΚ;:




Δεν υπάρχουν σχόλια: